zondag 29 mei 2011

Gearriveerd in Londen!

Lieve allemaal,

Mijn eerste berichtje vanuit mijn nieuwe, tijdelijke woonplaats Londen! De dag begon voor mij, na een nacht stappen, behoorlijk vroeg. Omdat we dat de vorige dag niet hadden gedaan, moesten we mijn koffer nog inpakken. Na heel wat geduw en getrek is toch alles meegekomen. Op het vliegveld aangekomen bleek dat de koffer 2 kilo te zwaar was en moest er 55(!!) euro bijbetaald worden, dat moest dan maar. Na afscheid te hebben genomen van ouders en zusjes stond ik er alleen voor. Gelukkig heb ik al wel een aantal keer gevlogen, maar helemaal alleen is toch best raar. Ineens moet je alles zelf uitzoeken en in het vliegtuig heb je niemand om mee te praten, de vlucht duurde maar 40 minuten, dus echt veel maakte het niet uit.

Aangekomen op Londen City, wat tot mijn verbazing een super klein vliegveld is, werd ik opgehaald door de chauffeur van het modellenbureau. Samen zijn we door Londen gereden om te zien waar alles is. Het appartement is in het hartje van het centrum van Londen dus vermaken zal ik me hier zeker wel. Om de hoek is iedere dag de markt en voor de Tower Bridge hoef je alleen maar de straat uit te lopen.

Het appartement waar ik verblijf deel ik met 5 andere meisjes. 2 meisjes uit Amerika, 2 uit IJsland en de 5e is onbekend. Voor mij dus geen Nederlands een tijdje, maar misschien is dat maar beter ook? Gelukkig is het appartement niet zo'n puinhoop als dat je op tv wel eens ziet en de meiden die er wonen zijn ook allemaal erg aardig.

Ik ga Londen maar eens verkennen.

Tot de volgende keer xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten