zondag 22 mei 2011

Nog steeds in Nederland

Lieve allemaal,

Dit is mijn blog, dat ik bij ga houden als ik op reis ga, na mijn havo voor modellenwerk. Van het modellenwerk wil ik graag mijn beroep gaan maken omdat fashion en model zijn mijn passies zijn. Ook reis ik heel erg graag en vind ik het heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik sta ingeschreven bij twee modellen bureaus. In Nederland is dat Fresh Model Management en in Parijs, Londen, Milaan en New York is dat Next Models.

Ongeveer drie jaar geleden ben ik gescout via internet door mijn huidige modellenbureau. Of ik er ooit aan had gedacht om model te worden? Nog niet serieus nee, maar na een aantal oefen shoots was ik helemaal weg van het modellenwerk. Fresh Model Management geeft ontzettend goede begeleiding aan beginnende modellen, wat ik op dat moment wel kon gebruiken. Ze hebben mij niet alleen leren poseren en catwalk lopen maar ik ben ook fanatiek gaan sporten en goed op mijn voeding gaan letten, want ook dat hoort erbij, een strak lichaam. In deze paar jaren heb ik een grote passie gecreƫerd voor fashion en alle dingen die daarbij horen. Zo heb ik al veel modellenwerk mogen doen en met veel fotografen mogen fotograferen.

Ik hoop dat iedereen mijn blogs met veel plezier zal lezen en zo toch nog wat mee zal krijgen van mijn ervaringen in het buitenland.

Dikke kus voor mijn vriendinnetjes en familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten