woensdag 1 juni 2011

Foto's van appartement en agency

Dear friends and family,

Vandaag was al mijn tweede echte werkdag in Londen en dit keer een hele drukke. Om 8 uur opstaan was voor mij na al die weken lang uitslapen toch wel even zwaar. Na snel te hebben ontbeten en omgekleed zat ik alweer in de metro naar mijn eerste casting. Hier was ik na 5 minuten al klaar, net zoals bij de tweede. Deze zou plaats vinden op de agency en omdat ik veel te vroeg was heb ik daar nog even moeten wachten. Na een half uur kreeg ik te horen dat de casting niet doorging, maar dat ik nog wel twee andere moest doen. Dus daar ging ik weer haha! Door het vele lopen ben ik heel moe maar vind het nog steeds ontzettend leuk om dit werk te doen!!

Iedereen zal vast wel nieuwsgierig zijn dus stuur ik nog een paar foto's mee van mijn agency en natuurlijk het appartement!

Het appartement


Dit is onze badkamer


Een van de slaapkamers. Ik slaap onderin het stapelbed haha


Onze keuken. Best netjes toch?


De gang naar de keuken en woonkamer


Onze woonkamer

Next models, the London agency



de Next woonkamer met tv!


De zithoek


Onze kleine hond Maggy


En de heerlijke loungebank!

Ik hoop dat jullie nu allemaal een wat beter beeld hebben bij waar ik ben haha!

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten