dinsdag 14 juni 2011

Update!

Lieve allemaal,

Het wordt maar weer eens tijd voor een update vanuit Londen! Ik ben de afgelopen week zo druk geweest dat ik amper tijd heb gehad om een nieuw stuk te schrijven.

Dinsdag heb ik de Fendi Trunk Show gelopen. Dat is een hele exclusieve show, in het penthouse van het warenhuis Harrods. Dit was een presentatie van de nieuwe collectie, die eigenlijk pas te zien is vanaf september. De 50 grootste particuliere klanten waren hier en het enige wat werd gedronken was champagne! Een hele ervaring dus!! Hieronder twee backstage foto's.




Woensdag Heb ik een testshoot gehad met de fotograaf Christian Bragg en in de middag heb ik een casting gedaan. Hieronder een paar foto's van de shoot met Christian. De kwaliteit is niet zo goed omdat ik er een foto van heb gemaakt vanuit mijn portfolio.




Donderdag Heb ik weer een testshoot gehad en dit keer met de fotograaf Rupert Tapper. De kleding was echt heel gaaf en de stylist had allemaal mooie sieraden. Ik kon m'n hart weer ophalen haha! Voor de shoot heb ik nog een casting gedaan.

Vrijdag was ik geboekt voor een hairjob. Dit betekend dat je wordt geboekt door een haarmerk of haarsalon. Hier doen ze dan je haar en er worden foto's van gemaakt. Ik werd vrijdag geboekt door het merk Wella, wat iedereen denk ik wel kent. Mijn calltime was om 9 uur en een kwartier later waren ze al bezig met mijn haar en na 6(!!!!!!) uur was het eindelijk klaar en konden we beginnen met de foto's. Ik ben dus heel erg benieuwd naar het resultaat.

Dit weekend had ik vrij en heb ik dus lekker niets gedaan. Omdat het weer niet zo super was(zondag regen en 13 graden....) heb ik veel films gekeken maar ben natuurlijk ook eventjes Londen ingegaan, want deze stad heeft zoveel te bieden!!!

Hieronder zet ik nog een paar foto's van vorige shoots omdat ik denk dat jullie dat wel leuk zullen vinden!

Liefs, Maiken


Ian (de fotograaf van Next)



Khalid El-Awad





Daniel Lehenbauer








2 opmerkingen:

  1. aaah zo leuk allemaal maik! Super mooie foto's weer! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are truly amazing! We are followers. Many kisses !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen